La salut i el benestar dels nostres fans ha estat i sempre serà la prioritat més important de Ticketmaster, especialment en temps difícils com aquests. A causa de l'emergència mundial sanitària, el nostre equip està treballant diàriament, coordinant-se amb les autoritats locals per actualitzar constantment i ajudar en la situació en la mesura del possible. Estem en contacte amb els / les artistes, equips, promotors, festivals i altres agents per intentar procedir de la millor manera davant la cancel·lació i / o ajornament de tants esdeveniments que havien previstos per als propers mesos.
Lamentablement s'han hagut de cancel·lar diversos esdeveniments ja programats. No obstant això, estem treballant amb els promotors i organitzadors dels esdeveniments per intentar posposar a una nova data, de tal manera que es puguin arribar a celebra en un altre moment.
Durant aquests dies us preguem a tots / es els i les fans que tingueu paciència i comprensió, ja que és una feina que requereix temps i estem, a l'igual que vosaltres / es, davant un nou escenari. Un nou escenari que estem tractant de solucionar de la millor manera possible.
Per tal de proporcionar la major quantitat d'informació possible per a tots / es, hem creat un llistat d'activitats que pots en aquest link on trobaràs totes les actualitzacions i avisos fins a la data. Et recomanem que ho consultis sovint.
CONSULTA AQUÍ EL LLISTAT D'ESDEVENIMENTS CANCEL·LATS O AJORNATS
Et detallem aquí una guia detallada, perquè sàpigues com procedir en cada situació
- Per als futurs esdeveniments que segueixen endavant, sense canvis, no has de fer res. Si hi ha qualsevol canvi, ens posarem en contacte amb tu per notificar-.
- Si el teu esdeveniment ha estat cancel·lat tampoc cal que facis res. Serem nosaltres / es els que ens posem en contacte amb tu a través de correu electrònic per informar-te sobre el procediment a seguir i amb més informació.
- Si el teu esdeveniment ha estat canviat a nova data, però encara no es coneix, és perquè estem parlant amb els organitzadors de l'esdeveniment i valorant les possibles noves dates. Per això, ens posarem en contacte amb tu quant sapiguem la informació i estigui confirmat tot a través de correu electrònic, i si és possible, ho anunciarem per xarxes socials.
- Si vols més informació recorda que pots enviar-nos un formulari de contacte.Tingues en compte que tenim un gran volum de peticions, de manera que ens posarem en contacte amb tu en la mesura el possible.
Si us plau, us demanem que entengueu que el nostre equip de Fan Support està experimentant unes altes càrregues de consultes i pot ser que el temps d'espera per a algunes consultes sigui una mica més llarg del que és habitual. I com sempre, us donem les gràcies per ser el motor viu del món d'espectacle en directe. Estem treballant sense descans per trobar solucions i us demanem disculpes per les anomalies i qualsevol inconveniència.
En Ticketmaster, la nostra visió consisteix a connectar a les persones a través dels esdeveniments en viu. El que fa que aquestes experiències siguin tan especials és la il·lusió que sentim al formar part d'una comunitat de fans, i per aquest motiu volem mostrar tot el nostre més sincer suport a tots els afectats pel virus. Us desitgem a tots / es la millor salut i seguretat durant aquest temps difícil i és clar, tenim moltes ganes de tornar a gaudir dels nostres esdeveniments favorits amb vosaltres / as tan aviat com sigui possible.
Atentament,
Ticketmaster