Si, Ticketmaster s'ha associat amb Klarna per a oferir un crèdit sense interessos en comprar les teves entrades. Amb el pla de pagament Klarna paga en 3, pots repartir el teu pagament en 3 mesos.
Què és Klarna?
Klarna es va fundar en 2005 a Estocolm, Suècia, amb l'objectiu de facilitar les compres per Internet. Actualment, Klarna és un dels majors bancs d'Europa i ofereix solucions de pagament a 90 milions de consumidors en 435.000 comerços de 20 països.
Per a veure les condicions de finançament de Klarna, faci clic aquí.
Qui pot utilitzar Pay in 3?
Ha de ser resident a Espanya, tenir més de 18 anys i disposar d'una targeta de pagament vàlida per a utilitzar Pay in 3. Quan Klarna diu "targeta de pagament vàlida", vol dir que la targeta ha d'estar al seu nom i no ha d'haver caducat. També ha d'assegurar-se que la targeta que utilitza té suficients diners disponibles per a cobrir tots els terminis.
Paga en 3 és un producte de crèdit. És decisió de Klarna si inicien o no un contracte de crèdit amb tu.
Com puc pagar en 3 terminis?
Amb Pagament en 3, pots pagar el que compres dividint el cost en tres terminis iguals. En el moment de la compra, veuràs l'opció de "Pagar més tard en 3 terminis sense interessos". Quan triïs aquesta opció, només has d'introduir les dades de la teva targeta per a completar la teva compra.
No hi haurà cap mena d'interès, taxa o càrrec per utilitzar una targeta de dèbit o crèdit de Klarna. Encara que és possible que el teu banc et cobri interessos o altres comissions addicionals si pagues amb una targeta de crèdit amb interessos, per exemple.
TKM et cobrarà un càrrec de 3€ en compres entre 35€ i 100€, o un 2,5% de l'import de la compra si aquesta supera els 100€ (arrodonint a 10 cèntims)
Existeixen opcions alternatives per a pagar el meu saldo?
Sí, pots realitzar el pagament anticipat a través de l'App de Klarna pagant amb targeta immediatament o pots sol·licitar les dades del compte bancari de Klarna al seu equip d'Atenció al Client per a realitzar una transferència bancària directa. Si es realitza un pagament anticipat, i es liquida el saldo, Klarna no continuarà carregant la seva targeta.
Quines targetes accepta Klarna?
Klarna accepta la majoria de les targetes, excepte les de prepagament. També és possible que Klarna no accepti una targeta que vagi a caducar en un futur pròxim. Klarna t'avisarà en el moment de la compra si la teva targeta no ha estat acceptada.
Existeixen opcions alternatives per a pagar el meu saldo?
Sí, pots realitzar el pagament anticipat a través de l'App de Klarna pagant amb targeta immediatament. Si es realitza un pagament anticipat, i es liquida el saldo, Klarna no continuarà carregant la seva targeta.
Quan acceptarà Klarna els meus pagaments?
El primer pagament es carregarà automàticament en la teva targeta. Podràs veure-ho en l'extracte de la teva targeta.
Klarna carregarà el segon pagament 30 dies després del primer pagament, i l'últim 60 dies després del primer pagament.
Les dates de venciment d'aquests pagaments et seran enviades per correu electrònic i podràs consultar-les en la seva aplicació.
Què succeeix si la meva targeta es cancel·la o les dades de la meva targeta canvien?
Si la teva targeta es cancel·la, hauràs de pagar a Klarna els diners que deguis tan aviat com te'l demanin.
Si les dades de la teva targeta canvien entre la compra i el pagament final, hauràs de comunicar-los les noves dades. Pots fer-ho per Internet. Si no els dones aquesta informació, Klarna podria demanar les teves dades al banc.
Què succeeix si es cancel·la la meva comanda?
- Reemborsament complet
Si et correspon un reemborsament complet, Klarna cancel·larà els pagaments restants i et reemborsarà tot el que ja hagis pagat a la targeta que vas utilitzar per a realitzar el pagament. - Reemborsament parcial
Si et correspon un reemborsament parcial que superi el saldo restant de la teva comanda, Klarna deduirà primer l'import del saldo pendent. A continuació, et reemborsarà la diferència en la targeta que vas utilitzar per a pagar la compra.
Si el reemborsament parcial és inferior al saldo restant de la comanda, Klarna deduirà l'import del saldo pendent. Després repartiran el saldo restant de manera uniforme entre els pagaments restants.
Neteja Copia el text
Ressalta les paraules desconegudesUtilitza les formes valencianes
Tradueix mentre s'escriu
Permet l'ús del text de manera anònima per a millorar el servei de traducció
Què passa si no poden acceptar un pagament a terminis perquè no tinc suficients diners en la meva targeta?
Si no poden cobrar el primer termini de la teva targeta, Klarna es posarà en contacte amb tu i realitzarà dos nous intents de cobrament. Klarna t'avisarà de quan tornaran a intentar-ho, per la qual cosa tindràs temps suficient per a carregar diners en la teva targeta per a realitzar el pagament.
Si després de dos intents encara no poden cobrar l'import, Klarna transferirà el pagament perdut al segon termini. Si no poden acceptar el segon termini, et donaran uns dies perquè actualitzis les dades de la teva targeta o t'asseguris que hi ha suficients diners en ella.
Si segueixen sense poder acceptar el pagament després de dos intents més, Klarna passarà el pagament al següent i últim termini. Si segueixen sense poder acceptar el pagament, el tornaran a intentar dues vegades. Si encara així no ho aconsegueixen, poden demanar-te que paguis l'import pendent directament o que recórrer a una agència de cobrament de deutes perquè cobri els diners per ells.
Klarna sempre es posarà en contacte amb tu abans de fer el càrrec en la teva targeta. Klarna també es posarà en contacte amb tu si ajorna un pagament a la següent data de venciment o si ha de recórrer a una agència de cobrament de deutes.
No pagar les teves quotes a temps també pot significar que no puguis usar Klarna en el futur.
L'ús de Klarna afectarà la meva puntuació de crèdit?
No. Klarna podria dur a terme una cerca limitada del seu crèdit en una agència de referència de crèdit. Es tracta d'una "comprovació de crèdit brandi", i no afectarà la teva puntuació de crèdit, ni a les teves possibilitats d'utilitzar el crèdit en el futur. Vostè podrà veure'l en el seu expedient de crèdit, però ningú més ho veurà.
Com emmagatzema Klarna les dades de la meva targeta i les meves dades personals?
Klarna emmagatzema les dades de la teva targeta en els seus sistemes quan compres amb ells. Klarna utilitza aquestes dades per a aprovar futurs pagaments. Tret que vostè opti per no fer-ho, també poden utilitzar aquesta informació per a emplenar les dades de la seva targeta per a la seva comoditat quan compri coses en el futur.
Pots gestionar les teves targetes en línia. Si Klarna rep les dades actualitzades de la teva targeta per part del teu banc, és possible que també emmagatzemi aquesta informació en el seu sistema.
Klarna utilitza les seves dades personals per a identificar-li i dur a terme anàlisis de clients, avaluacions de crèdit, màrqueting i desenvolupament comercial.
Consulti l'Avís de Privacitat de Klarna aquí per a obtenir més informació sobre els seus drets, com pot posar-se en contacte amb ells o presentar una reclamació. En utilitzar els serveis de Klarna confirmes que has llegit aquest avís.
Com puc presentar una queixa?
Pot presentar una queixa a través de la pàgina web del servei d'atenció al client de Klarna utilitzant la seva funció de xat en viu, o trucant al telèfon ( +34) 911 391 220. Intenten tramitar totes les reclamacions de la forma més ràpida i fluida possible.
Si no està satisfet amb la seva resposta, pot posar-se en contacte amb l'Adjudicador de Reclamacions de Klarna. Utilitzi el formulari que es proporciona al costat de la seva resposta final.
Pot trobar la seva informació completa sobre reclamacions aquí.
L'ús de Klarna afectarà la meva puntuació de crèdit?
No. Klarna podria dur a terme una cerca limitada del seu crèdit en una agència de referència de crèdit. Es tracta d'una "comprovació de crèdit brandi", i no afectarà la teva puntuació de crèdit, ni a les teves possibilitats d'utilitzar el crèdit en el futur. Vostè podrà veure'l en el seu expedient de crèdit, però ningú més ho veurà.