T'enviem les entrades al teu domicili en un termini aproximat de 3 dies hàbils a la localitat de lliurament, a tots els països on distribueix UPS.
Si vols saber l'estat del teu enviament, accedeix a la web d’UPS i introdueix el nombre de seguiment que t'enviem en el mail notificació d'enviament UPS.
També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú seguiment trobaràs l'opció seguiment per referència.
Si en el moment del lliurament no estàs al domicili, et deixaran una nota perquè contactis amb UPS (telèfon d'atenció al client: 902 88 88 20) i acordis una nova data o hora. Et recomanem que consultis al seu web quan està prevista el lliurament, ja que ho intentaran fins a 3 vegades abans de retornar-nos-les. En aquest cas, podràs recollir-les en taquilles o en els nostres punts autoritzats.
Atenció! UPS pot lliurar un enviament al destinatari que figura en la Carta de Port o a qualsevol altra persona que sembli estar autoritzada per acceptar el lliurament de l'enviament en nom del destinatari (tal com a persones del mateix edifici del destinatari o veïns d'aquest). UPS pot utilitzar un dispositiu electrònic per obtenir el comprovant de lliurament, i el remitent accepta que no posarà objeccions al fet que UPS confiï en una còpia impresa de l'anterior com a prova, basant-se merament en què la informació pertinent s'obté i emmagatzema de forma electrònica.
*Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint i selecciona’l en el moment de la compra, després ja no serà possible.