En casos aïllats, i a causa de la venda d'esdeveniments de màxima demanda, és possible que es retardin els enviaments.
- Enviament Estàndard. Si vols saber l'estat del teu enviament posa't en contacte amb nosaltres aquí o telefonant al 902 15 00 25
- Enviament Express. Si vols saber l'estat del teu enviament, accedeix a la web d’UPS i introdueix el número de seguiment que t'enviem al mail notificació d'enviament UPS. També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú “seguiment” trobaràs l'opció “seguiment per referència” Si al moment de lliurament no estàs al domicili, et deixaran una nota perquè contactis amb UPS (telèfon d'atenció al client: 902 88 88 20) i acordis una nova data o hora. Et recomanem que consultis al seu web quan està previst el lliurament, ja que ho intentaran fins a 3 cops abans de retornar-nos-les. En aquest cas, podràs recollir-les a taquilles o en els nostres punts autoritzats Atenció! UPS pot lliurar un enviament al destinatari que figura en la Carta d' entrega o a qualsevol altra persona que pugui estar autoritzada per acceptar el lliurament de l'enviament en nom del destinatari (tal com persones del mateix edifici del destinatari o veïns d'aquest). UPS pot utilitzar un dispositiu electrònic per obtenir el comprovant de lliurament, i el remitent accepta que no posarà objeccions al fet que UPS confiï en una còpia impresa de l'anterior com a prova, basant-se merament en què la informació pertinent s'obté i emmagatzema de forma electrònica.
En el cas que l'organitzador de l'esdeveniment es veiés obligat a realitzar algun canvi i les entrades no anessin vàlides per a accedir al recinte, s'enviarien les noves a l'email del comprador a format PDF.
*Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint i selecciona’l en el moment de la compra, després ja no serà possible.