Català English (US) Español
Tarjeta Regalo Platinum Ayuda Guía Festivales
Música Clubs Arte y Teatro Festivales Deportes Familia y Otres
Teu Compte
Menu
Música Clubs Arte y Teatro Festivales Deportes Familia y Otres



  1. Ticketmaster
  2. Més dubtes?
  3. Preguntes freqüents

Articles en aquesta secció

  • Què és i com funciona una entrada mòbil?
  • Bono Cultural
  • Què és un “Seient Junt Passadís”?
  • Puc fraccionar el pagament de la meva compra ?
  • He comprat les meves entrades, però en accedir al meu compte m'avisa que ‘no estan preparades’. Què significa?
  • He rebut una notificació que les meves entrades les rebré quan s'acosti la data del concert. És normal?
  • Què és l'enviament d'entrades en diferit?
  • La targeta amb la qual vaig fer el pagament de les meves entrades ha canviat.
  • No puc comprar amb la targeta American Express
  • Què és Rokt? Vaig rebre un correu electrònic de Rokt després de subscriure'm a una oferta en Ticketmaster.
Més informació

Les meves entrades s’han perdut o me les han robat

Encara que puguis demostrar que n’ets el comprador i tinguis una denúncia policial, per seguretat, no podem duplicar entrades en cas de pèrdua o robatori.

Articles relacionats

  • Como contactar amb nosaltres
  • S’ha realitzat bé la meva compra?
  • Com i quan puc imprimir les meves entrades a casa?
  • No he rebut les entrades a domicili
  • Vull modificar o anul·lar la compra
Tens més preguntes? Contactar
Tornar a l'inici
Condiciones Generales Política de Privacidad Política de Cookies
© 1999- Ticketmaster. Todos los derechos reservados.