Si tens algun problema per a accedir a les seves entrades per mòbil, consulta primer aquí alguns passos senzills per a solucionar problemes que solen resoldre les consultes més comunes sense necessitat d'esperar una resposta de l'equip.
Puc veure la comanda en el meu compte, però els codis de barres no estan disponibles
No et preocupis! Si els codis de barres de les teves entrades encara no estan disponibles, hauria d'aparèixer en la teva pantalla un missatge amb més informació.
Si diu "Les teves entrades encara no estan llestes", significa que estaran disponibles en el teu compte uns dies abans que se celebri l'esdeveniment. No t'espantis, és només una mesura de seguretat addicional.
Si veus qualsevol altre missatge, és possible que el lliurament del mòbil es retardi uns dies més. Si necessites consultar amb nosaltres/as l'estat de les teves entrades, pots contactar aquí
No puc accedir a les meves entrades en l'aplicació (app) de Ticketmaster.
Prova amb això:
1. Assegura't que tens la versió més actualitzada de l'aplicació instal·lada en el teu telèfon per a evitar problemes amb els codis de barres.
2. Si la teva aplicació està actualitzada i segueixes sense poder veure les teves entrades, o no pots descarregar l'aplicació per qualsevol motiu, no et preocupis. Només has d'entrar en el teu compte Ticketmaster des de la nostra web per a accedir a les teves entrades.
Tingues en compte que l'organitzador de l'esdeveniment pot retardar el lliurament de les entrades fins a uns dies abans de l'esdeveniment.