Tiquet Transfer et permet enviar entrades als teus amics/as o familiars abans de l'esdeveniment directament des del teu compte de Ticketmaster a la seva. Fàcil i ràpid! Ja no hauràs de repartir les entrades en mà, esperar al teu amic/a tardón per a donar-li la seva entrada o fer-ho per email. Ara amb Tiquet Transfer tot això és més còmode, senzill i gratuït. I ho pots fer des del teu ordinador o el teu mòbil!
Com puc transferir les entrades a un amic/a?
Si necessites transferir les teves entrades a una persona de la teva confiança, segueix aquests passos:
- Accedeix al teu compte i entra en la secció 'Pròxims esdeveniments'.
- Fes clic en el botó ‘Transferir entrades’ i segueix els senzills passos que t'apareixen en pantalla per a transferir-les als teus amics/as. Pots transferir tantes entrades com vulguis.
- Recorda que l'adreça de correu electrònic del receptor/a deure ser diferent a la del remitent.
- El teu amic/a rebrà una invitació per correu electrònic i t'enviarem un altre a tu quan accepti les entrades. Per a poder transferir l'entrada és necessari que el teu amic/a estigui registrat/da en Ticketmaster.es.
- Una vegada que el teu amic/a faig rebut la transferència, el teu codi de barres original per a aquestes entrades deixarà de ser vàlid i generarem un nou per al teu amic/a.
Com cancel·lo una transferència d'entrades?
La transferència d'entrades només pot cancel·lar-se si el destinatari encara no ha acceptat les entrades. A continuació t'expliquem com pots fer-ho:
- Veu a ‘Pròxims esdeveniments’ en el teu compte Ticketmaster.
- Selecciona els teus entrades
- Feix clic a ‘Cancel·lar transferència’
Tingues en compte que no es pot cancel·lar una transferència una vegada hagin estat acceptades per la persona receptora d'aquestes. Però, el teu amic/a sempre pot tornar-te-les a transferir de nou.
Puc transferir les entrades que algú m'ha transferit?
Sí, pots fer-ho. Una vegada que acceptes les entrades, són teves. Si no pots utilitzar-les, pots transferir-les de nou a la persona que les va enviar, o transferir-les a qualsevol altra persona que desitgis.
He transferit les meves entrades, però el meu amic/a no les ha rebut
Aquí tens un parell de passos que pots provar per a recuperar la transferència:
Deixa passar unes hores perquè el correu electrònic arribi, i fes que el teu amic/a comprovi les seves carpetes de correu no desitjat.
Si definitivament no l'ha rebut, cancel·la la transferència des del teu compte i comença de nou.
Comprova que l'adreça de correu electrònic s'ha introduït correctament
Transfereix les entrades a través del teu compte en la nostra web en lloc de l'aplicació
Prova a utilitzar un navegador diferent
Intenta enviar-les a una adreça de correu electrònic alternativa, si és possible.
Si has seguit tots aquests passos i el teu amic/a segueix sense rebre la invitació per a la transferència, fes clic en "Contacte" al final d'aquesta pàgina per a saber com posar-se en contacte amb el nostre equip i tractarem d'ajudar-te.
La transferència d'entrades no està disponible en el meu compte
Sempre que sigui possible, oferirem l'opció de transferir entrades electròniques i digitals, però de moment no està disponible per a tots els esdeveniments; pot variar segons l'esdeveniment.
Si no veus l'opció en el teu compte, significa que el servei de transferència no està disponible actualment. És possible que estigui disponible més endavant, però desgraciadament no podem garantir-ho ni confirmar-ho per endavant; només podem aconsellar-te que continuïs consultant el teu compte per a més notícies.
Per tant, si la transferència no està disponible, significa que tot el teu grup (tu i els teus acompanyants) haureu d'arribar junts a l'esdeveniment.
També pots afegir la teva entrada des de l'app de Ticketmaster a Google Pay o Apple Wallet per a accedir fàcilment el dia de l'esdeveniment si el botó de transferència no apareix en el teu compte.
Per què no puc acceptar una invitació de transferència?
Si tens problemes per a acceptar una invitació de transferència d'entrades que t'ha fet un amic/a, prova primer el següent:
Assegura't d'utilitzar un navegador web per a acceptar les entrades, no l'aplicació de Ticketmaster.
Intenta utilitzar un navegador o dispositiu diferent.
Recorda que és necessari que el teu amic/a estigui registrat/da en Ticketmaster.es.
Si continues tenint problemes, demana al teu amic/al fet que cancel·li la transferència d'entrades a través del seu compte de Ticketmaster i torna a intentar-lo.
Si continues tenint dificultats per a transferir les teves entrades, fes clic en Contacta amb nosaltres per a saber com posar-te en contacte.